Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi hastaneye kaldırıldı. Hocacihan 100. Yıl Mahallesi Erbeyli Sokak'ta rahatsızlanan Kamile (68), Mustafa (34), Fatma (27), İsa (6) ve Furkan Yalçıntaş (7) ile Erkan Köse (14) 112 Acil Servis ekipleri tarafından Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Yalçıntaş ailesinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri öğrenildi.
Konya'da soba zehirlenmesi
Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 kişi hastaneye kaldırıldı.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR