Konya'da seyir halindeki otomobil yandı

Karatay'da bir otomobil, içindeki 4 kişinin inmesinin hemen ardından alev alarak kullanılamaz hale geldi

KONYA (AA) - Konya'da seyir halindeyken alev alan otomobildeki yangın, itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Alınan bilgiye göre, merkez Karatay ilçesi Eski İstanbul Caddesi'nde seyreden Mehmet Parlak idaresindeki 42 BJB 44 plakalı otomobilin motorundan dumanlar çıkmaya başladı.

Aracı yol kenarında park eden Parlak ile 3 kişinin inmesinin hemen ardından otomobil alev aldı.

Kısa sürede büyüyen alevler, otomobilin büyük bölümünü kapladı. Yangın, ihbar üzerine gelen itfaiye ekiplerince söndürüldü.

Mehmet Parlak'ın yakınları, yaşananları gözyaşları içinde izledi.

Kullanılamaz hale gelen otomobil, olay yerinden çekiciyle kaldırıldı.

Yangının çıkış nedenini belirlenmesi için çalışma başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek