Konya’da seçim böyle geçti

Konya’da vatandaşlar oy kullanmaya sabah saat 8’de başladılar. Bazı vatandaşlar tek parti hükümetinin Türkiye'ye olumlu katkılar sağlayacağını inandıklarını dile getirirken, bazı vatandaşlar ise bir koalisyon hükümeti tahmininde bulundu.

Konya'da 22 Temmuz Milletvekili Genel Seçimi için oy kullanan vatandaşlar, seçimlerden umutlu olduklarını ve Türkiye için hayırlı olmasını dilediler. Erken saatlerde oy verecekleri okullara gelen vatandaşlar, ilk olarak oy verecekleri sandıkların bulunduğu sınıfları aradı. Asılan listelerden isimlerini bulan vatandaşlar daha sonra seçmen kimlik kartları ve kimliklerini ibraz ederek, oy pusulasıyla zarflarını aldılar. Kapalı paravan arkasında oy pusulalarına 'Evet' mührü basan vatandaşlara oy kullandıklarını belirlemek için sol işaret parmaklarına boya sürüldü. Oyunu veren vatandaşlar, yapılacak seçimlerin Türkiye için hayırlı sonuçlar getirmesini ümit ettiklerini belirterek, yapılan seçimlerin Türkiye'ye istikrar ve güven ortamı sağlayacağını umduklarını söyledi. Bazı vatandaşlar tek parti hükümetinin Türkiye'ye olumlu katkılar sağlayacağını inandıklarını dile getirirken, bazı vatandaşlar ise seçimler sonucu bir koalisyon hükümetinin kurulmasını tahmin ettiklerini söylediler.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?