Konya'da sahte altın çalan hırsızlar tutuklandı

Konya'da bir eve girip 8 adet sahte altın bileziği çalan hırsızlar, nitelikli hırsızlık ve mala zarar verme suçlarından tutuklandı

Olay, merkez Karatay ilçesi Karaaslan Dede Mahallesi’nde müstakil bir evde meydana gelmişti. Hırsızlıktan çok sayıda kaydı bulunan Ali Ç. (18) ile Ahmet Y. (18), sineklik ve pencereyi kırıp içeri girdikten sonra gerçek zannettikleri 8 adet imitasyon bilezik, cep telefonu ve 300 lirayı çaldıktan sonra Ramazan ayı için birçok noktada tedbir alan sivil ekipler tarafından yakalanmıştı. Adliyeye sevk edilen 2 şüpheli, çıkarıldıkları mahkeme tarafından nitelikli hırsızlık ve mala zarar verme suçlarından tutuklanarak cezaevine gönderildi. Hırsızların çaldıkları 8 adet imitasyon bileziği sarrafa satmaya çalıştıklarında gerçek olmadığını anladıklarını söyledikleri öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu