Konya'da restorandan hırsızlık

Konya'da bir restorandan yardım kutusu ve cep telefonu çaldıkları iddiasıyla iki kişi gözaltına alındı.

Edinilen bilgiye göre, merkez Selçuklu İlçesi Musalla Bağları Mahallesi Telgrafçı Hamdibey Caddesi'nde bir restoranın camının kırılarak içeriye girildiği ihbarı üzerine polis harekete geçti. Ekipler olay yerine ulaştığında iki kişi kaçmaya başladı. Kısa süren kovalamaca sonrasında kaçan zanlılardan İbrahim K. yakalandı. Zanlı ilk ifadesinde, kaçan diğer kişinin isminin Soner D. olduğunu, kendisine ''Sen dışarıda bekle'' dediğini söyledi. Hırsızlık suçundan çok sayıda kaydı bulunan Soner D. de bir süre sonra yakalanarak gözaltına alındı. Zanlıların restorandan yardım kutusu ve cep telefonu çaldığı belirlendi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti