Konya’da bir zirai ilaç fabrikasının deposunda TIR’a yükleme yapıldığı sırada çıkan yangında 1 kişi yaralanırken, depo tamamen yandı.
Yangın, merkez Selçuklu ilçesi 3. Organize Sanayi Bölgesi 209. Sokak’ta bulunan zirai ilaç üreten bir fabrikanın deposunda çıktı. Edinilen bilgiye göre, depoya zirai ilaç yüklenmesi için 42 GN 285 plakalı TIR geldi. TIR’da henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangın bir anda depoyu sararken, alevler makinelerin bulunduğu yere de sıçradı. Yangın sırasında TIR sürücüsü yaralandı. Depoda yükleme yapan işçiler tarafından dışarı çıkartılan yaralı sürücü, olay yerine gelen ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı. Yangına 10’dan fazla itfaiye aracı müdahale ederek kontrol altına aldı. Yangın mahallinde soğutma çalışmaları devam ediyor.
Konya'da patlama
Konya 3. Organize Sanayi Bölgesinde bulunan bir fabrikada akşam saatlerinde patlama meydana geldi
POLİS-ADLİYE Haberleri
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu