Konya'da otomobilde bırakılan cep telefonu patladı

İtfaiye ekiplerince söndürülen yangın sonucu araçta hasar oluştu

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, otomobilin içinde bırakılan cep telefonunun patlaması sonucu çıkan yangın söndürüldü.

Müftü Mahallesi, BSA kanalı kenarında park halindeki 42 K 5742 plakalı aracın alev aldığını fark eden vatandaşlar durumu polis ve itfaiye ekiplerine bildirdi.

İtfaiye ekiplerince söndürülen yangının, araçta unutulan cep telefonunun patlaması sonucu çıktığı öğrenildi. Araçta, hasar oluştu.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ