Konya'da otomobil tramvay yoluna uçtu

Konya’da sürücüsünün direksiyon hâkimiyetini kaybettiği otomobil köprüden tramvay yoluna uçtu.

Kazada araçta bulunan 3 kişiden 2’si yaralandı. Kaza 23.30 sıralarında Merkez Selçuklu ilçesi İstanbul yolu Selçuklu Köprülü kavşağında meydana geldi. İddialara göre, Otogar’dan şehir merkezi istikametine giden 56 yaşındaki Kemal E. idaresindeki 42 AUP 99 plakalı otomobil, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu 1,5 metre yüksekten tramvay

Sürücü ile birlikte araçta bulunun Melahat ve Kezban E, çevredeki vatandaşlar tarafından otomobil içerisinden çıkartıldı. 

Sağlık ekipleri, kazada yaralanan Melahat ve kızı Kezban E.’ye ilk müdahaleyi olay yerinde yaptı. Ardından anne ile kızı Numune Hastanesi’ne kaldırıldı. Sürücü ise polislerin büyük çabalarına rağmen sağlık kontrolünden geçmeyi kabul etmedi. Yaklaşık yarım saat ulaşıma kapanan tramvay yolu otomobilin çekilmesiyle tekrar açıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR