Konya’da otomobil kamyonetin altına girdi: 2 yaralı

Konya’da otomobille saman yüklü kamyonetin çarpışması sonucu meydana gelen trafik kazasında otomobilde sıkışan 2 kişiyi itfaiye kurtardı

Kaza, saat 13.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Hatıp Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, yol kenarında bulunan kantarda yükünü tarttırdıktan sonra hareket eden M.D. (40) idaresindeki 70 DS 963 plakalı saman yüklü kamyonet, şehir merkezi istikametine giden Y.Ö. (19) yönetimindeki 61 TC 086 plakalı otomobille çarpıştı. Kazada sürücüyle birlikte yanında bulunan Murat G. (26) araçta sıkıştı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ve sağlık ekiplerinin çalışmasıyla yaralılar bulundukları yerden çıkarıldı. Yaralılar ambulansla Meram Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazadan sonra polis, olay mahallinde incelemelerde bulunurken, kamyonet sürücüsü M.D. gözaltına alındı.

Kazayı gören bir vatandaş, otomobilin süratli olduğunu ileri sürdü.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu