Konya'da otomobil çaya uçtu!

Beyşehir'de göl kenarında gezinti yapan bir otomobil kontrolden çıkarak çaya uçtu, içerisinde bulunan 4 kişinin şans eseri burnu bile kanamadı.

Edinilen bilgiye göre, Konya'dan Beyşehir'e gezmeye gelen 4 genci taşıyan 42 NN 121 plakalı otomobil, Vuslat Parkı içerisinde kontrolden çıkarak Termiye Çayı'nın Beyşehir Gölü'ne döküldüğü kesime uçtu. Yaklaşık yarım metre su derinliğinin bulunduğu çayda, suyla dolan otomobilin içerisinden kendi imkanlarıyla çıkmayı başaran 4 genç şans eseri kazayı yara almadan atlattı. İsimlerini açıklamayan gençler, çağırdıkları bir kurtarıcı vasıtasıyla otomobili çayın içerisinden çıkarttırdı.Daha sonra suyun içerisinde bir süre kayıp olan eşyalarını arama çalışmalarını sürdüren gençler, otomobillerine binerek kaza yerinden uzaklaştı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti