Konya'da öğrencilerin bıçaklı kavgası: 1 yaralı

Beyşehir ilçesinde lise öğrencileri arasında çıkan bıçaklı kavgada 1 kişi yaralandı

Beyşehir ilçesinde lise öğrencileri arasında çıkan bıçaklı kavgada 1 kişi yaralandı.

Atatürk Caddesi'nde farklı liselerde öğrenim gören iki öğrenci grubu arasında henüz bilinmeyen bir nedenle kavga çıktı.

Kavgada, lise dördüncü sınıf öğrencisi O.Y. (17), karnından bıçakla yaralandı. Özel bir araçla Beyşehir Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Polis, 17 yaşındaki şüpheli B.Ü'yü evinde gözaltına aldı. Kavgada kullanılan ekmek bıçağı ise itfaiye ekiplerince sulama kanalında bulundu.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu