Konya'da minibüs yangını

Meram ilçesinde park halindeki minibüste çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü

KONYA (AA) - Konya'da park halindeki minibüste çıkan yangını itfaiye ekipleri söndürdü.

Alınan bilgiye göre, merkez Meram ilçesi Alpaslan Mahallesi'ndeki Meram Fen Lisesi önünde park halinde bulunan Zekeriya Yıldız'a (53) ait 33 NT 668 plakalı minibüste yangın çıktı.

Kısa sürede büyüyen alevler, aracın motor kısmını etkisi altına aldı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü.

Araçta büyük çapta hasara yol açan yangının, kundaklama sonucu çıkmış olabileceği belirtildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE