Konya'da milli maç sevinci

Türkiye'nin deplasmanda Norveç'i 2-1 mağlup etmesinin ardından Konyalılar sokaklara döküldü

2008 Avrupa Şampiyonası grup eleme maçında Türkiye'nin, deplasmanda Norveç'i 2-1 mağlup etmesi Konya'da sevinç gösterileri ile kutlandı.

Maçın bitiş düdüğü ile birlikte Zafer Meydanında toplanan kalabalık davul çalarak eğlendi. Türk bayrağı eşliğinde halay çeken gruba caddeden geçen araçlar da klakson çalarak eşlik etti. Vatandaşlar araçlarıyla kent merkezinde konvoy yaparak tur attı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?