Konya'da lise öğrencisi bıçaklandı

Konya'da bir lise öğrencisi tartıştığı kafe çalışanı tarafından bıçakla yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, lise öğrencisi Y.E.D. (17) merkeze bağlı Selçuklu ilçesindeki Beyhekim Mahallesi'nde bir kafede garson olarak çalışan A.Ö. (19) ile henüz belirlenemeyen bir nedenle tartışmaya başladı.Kafe önünde kavgaya dönüşen olayda Y.E.D, bıçakla sol kasığından yaralandı. Aşırı kan kaybettiği belirlenen Y.E.D, arkadaşları tarafından Konya Numune Hastanesine kaldırıldı.Y.E.D, burada yapılan ilk müdahalenin ardından Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edildi. Polis, olay yerinden kaçan A.Ö'yü kısa sürede gözaltına aldı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?