Konya'da kurallara neden uyulmuyor? Yine yakalandılar

Konya'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamındaki kısıtlamaya rağmen açık olduğu belirlenen iki kahvehanedeki, aralarında işletmecilerinin de olduğu 14 kişiye, tedbirleri ihlal ettikleri gerekçesiyle işlem yapıldı.

İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, koronavirüs önlemleri kapsamında yaptıkları denetimler sırasında, merkez Selçuklu ilçesindeki iki kahvehanenin açık olduğunu ve içeride oyun oynandığını belirledi.

İki iş yerine yapılan baskında, Kovid-19'la mücadele tedbirlerini ihlal ettikleri ve kapalı alanda sigara içtikleri belirlenen 12 kişiye idari işlem uygulandı.

İş yerlerinin işletmecileri M.K. ve A.D.A. hakkında ise adli işlem başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Havalimanı Yolunda 3 Milyonluk Soygun: 8 Tutuklama
İçişleri Bakanlığı Duyurdu: Zehir Tacirlerine Büyük Darbe
Yola Saçılan Paraları Toplamak İçin Yarıştılar
Kedisini Ararken Ceset Buldu
Çöp konteynerinde çıkan yangın korkuttu