Konya'da koronavirüs denetimlerinde 52 berbere ceza kesildi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın Konya'da koronavirüs vakalarının pik seviyeye ulaştığını duyurmasının ardından Konya'da denetimler sıklaştı.

Konya'da koronavirüs vakalarının pik seviyeye ulaşmasının ardından Konya İl Emniyet Müdürlğü ekipleri, koronavirüs tedbirleri kapsamında kent genelinde denetimlerini sıklaştırdı.

Yapılan denetimlerde, 52 berber kuaför ve güzellik salonu denetlendi.

Kurallara uymayan işyerlerine toplam 47 bin 450 TL ceza kesildi.

8 düğün konvoyu kontrol edilmiş, konvoyda yer alan 69 araca 40 bin 84 TL cezai işlem uygulandı.

KONYA Haberleri

ÇİFTÇİNİN YÜZÜ GÜLDÜ
KİTAP KURTLARINA ÖDÜL
TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK NİLÜFER BAHÇESİ
KONYA'DA 135 NOKTADA ÇALIŞMA
ACIGÖL'DE YAZ KEYFİ BAŞLADI