Konya'da kış

KONYA (AA) - Türkiye'nin en önemli tatlı su ürünü üretim merkezlerinden Beyşehir Gölü'nde balıkçılar hava sıcaklıklarının yükselmesi üzerine yeniden...

KONYA (AA) - Türkiye'nin en önemli tatlı su ürünü üretim merkezlerinden Beyşehir Gölü'nde balıkçılar hava sıcaklıklarının yükselmesi üzerine yeniden avlanma faaliyetlerine başladı.

Göl kıyılarında yer yer oluşan buz tabakalarını kırarak göle ağ sermek için açılan balıkçılar, sisli havada yaptıkları mesai ile güzel görüntüler oluşturdu.

Göl üzerindeki buz tabakasının üzerinde yiyecek arayışı içerisindeki martılar da zaman zaman atılan ekmek parçalarıyla besleniyor.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE