Konya'da kavga: 3 yaralı

Meram ilçesinde çıkan kavgada 2'si bıçakla, 3 kişi yaralandı

 Konya'da aralarında Sudan ve Suriyelilerin de bulunduğu iki grup arasında çıkan kavgada 3 kişi yaralandı.

Merkez Meram ilçesi Şükran Mahallesi Gürcü Hatun Sokak'ta, Sudan ve Suriyelilerin de aralarında bulunduğu iki grup arasında henüz belirlenemeyen sebeple tartışma çıktı.

Kısa sürede kavgaya dönüşen olayda 2'si bıçaklanan, biri darbedilen 3 kişi yaralandı. 

Kısa sürede olay yerine gelen polis ekipleri, kavga eden tarafları ayırmak için biber gazı kullandı. 

Ambulanslarla kaldırıldıkları farklı hastanelerde tedavi altına alınan yaralıların, sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. 

Olayla ilgili 2 kişinin gözaltına alındığı, polisin soruşturmasının sürdüğü bildirildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu