Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan gazdan zehirlenen 5 kişi hastaneye kaldırıldı

Seydişehir’de iki farklı olayda sobadan sızan gazdan zehirlenen 5 kişi hastaneye kaldırıldı. Gevrekli beldesi Kale Mahallesi'ndeki evinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Emin Karabacak (67) ve eşi Fatma Karabacak (64) Seydişehir Devlet Hastanesine kaldırıldı. Bir başka olayda ise ilçe merkezindeki Seyitharun Mahallesi 1612 No'lu Sokak'ta yine karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden Bedir (47), Beyza (21) ve İbrahim Kasap (16) ambulansla götürüldükleri Seydişehir Devlet Hastanesinde tedavi altına alındı. Zehirlenen 5 kişinin de hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti