Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Sobadan sızan gazdan zehirlenen çift, hastaneye kaldırıldı

KONYA (AA) - Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift, hastaneye kaldırıldı.

Yeni Mahalle'de iki katlı bir evde oturan Ecir (86) ile Zeynep Savran (54) çifti, yakınları tarafından baygın halde bulundu. Olay yerine çağrılan 112 Acil Servis ekiplerince Beyşehir Devlet Hastanesine kaldırılan karı koca, buradaki müdahalenin ardından Konya'daki bir hastaneye sevk edildi.

Sobadan sızan gazdan zehirlendikleri belirtilen çiftin, hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.  

 

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE