Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi hastaneye kaldırıldı.

Meram’da oturan Şerife Ertop (48) ve kızı Fatma Ertop (20) sabah saatlerinde yakınlarının ihbarı üzerine olay yerine gelen ambulansla Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.

Anne ve kızın, evlerinin oturma odasında bulunan sobadan sızan gazdan zehirlendiği, sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

aa

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?