Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi

Ereğli ilçesinde kaldıkları çadırda sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 tarım işçisi hayatını kaybetti

Ereğli ilçesinde kaldıkları çadırda sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 tarım işçisi hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Çiller Mahallesi Yapılcan Mevkisi'ndeki bir tarlada çalışan Mahmut Üncal (24) ve Ali Sağır (23), kaldıkları çadırda sobayı yaktıktan sonra uyudu.

Sabah kendilerinden haber alamayan tarla sahibi, çadıra girdiğinde Üncal ve Sağır'ın cansız bedeniyle karşılaştı.

Yapılan ön incelemede, tarım işçilerinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu