Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 3 yaşındaki çocuk öldü

Sobadan sızan gazdan zehirlenen 3 yaşındaki çocuk öldü, annesi, babası ve kardeşi hastaneye kaldırıldı

KONYA (AA) - Konya'nın merkez Meram ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çocuk hayatını kaybetti, annesi, babası ve kardeşi hastaneye kaldırıldı.

Musa (30) ve Sultan Şahin (27) çifti ile oğulları Ahmet (7) ve Mustafa (3), Loras Mahallesi Esfendiyar Caddesi'ndeki evlerinde komşuları tarafından hareketsiz bulundu.

Olay yerine çağrılan 112 Acil Servis ekipleri, Mustafa Şahin'in hayatını kaybettiğini belirledi. Ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan Musa, Sultan ve Ahmet Şahin'in hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Küçük çocuğun cenazesi, otopsi için hastane morguna gönderildi.

 

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL