Konya'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi

Konya’da düğün için geldikleri evde 5 kişilik bir aile sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı

Olay, sabah saatlerinde merkez Selçuklu ilçesi Fatih Mahallesi Beyli Sokak’ta bulunan bir evde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, akrabalarının düğünü için akşamdan düğün evine gelen baba Mehmet (46), anne Melek (39) ile birlikte çocukları İsmail (14), Yasemin (8) ve Yasin U. sobalı odada yattı. Sabah saatlerinde uyanan düğün sahibi Hasan U. akrabalarını uyandırmak istediği sırada odanın dumanlar içinde olduğunu fark etti. Misafirlerinin karbonmonoksit gazından zehirlendiğini gören Hasan U. sağlık ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk müdahale sonrası 5 kişilik aileyi ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürdü. Hastaneye kaldırılan ailenin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu