Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

KONYA (AA) - Konya'nın Yalıhüyük ilçesinde sobadan sızan gazdan zehirlenen çift, yaşamını yitirdi.Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Aşağı Mahalle...

KONYA (AA) - Konya'nın Yalıhüyük ilçesinde sobadan sızan gazdan zehirlenen çift, yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Aşağı Mahalle Düvenci Caddesi'ndeki yaşayan Hüseyin (69) ve Dürdane Yıldız (64) çiftinden haber alamayan yakınları, durumu polise bildirdi.

Yapılan ihbar üzerine gelen polis ekipleri, itfaiye görevlilerinin yardımıyla girdiği evde çifti hareketsiz yatarken buldu.

112 Acil Servis ekipleri, Hüseyin ve Dürdane Yıldız çiftinin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini belirledi.

Cenazeler, incelemelerin ardından otopsi için Yalıhüyük Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL