Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi

KONYA (AA) - Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi yaşamını yitirdi. Alınan bilgiye göre, bir fabrikada işçi olarak çalışan...

KONYA (AA) - Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, bir fabrikada işçi olarak çalışan Abdurrahman Doğan (33), gece mesaisini tamamladıktan sonra merkez Meram ilçesi Telafer Mahallesi 17469. Sokak'taki evine geldi.

Bir süre sonra Doğan'dan haber alamayan yakınlarının ihbarıyla olay yerine polis ekipleri sevk edildi.

Yatağında baygın halde bulunan Doğan, ambulansla kaldırıldığı Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesinde hayatını kaybetti.

Abdurrahman Doğan'ın sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu