Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

KONYA (AA) - Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın hayatını kaybetti. Merkez Meram ilçesi Melikşah Mahallesi'nde, kızı ve damadı...

KONYA (AA) - Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın hayatını kaybetti.

Merkez Meram ilçesi Melikşah Mahallesi'nde, kızı ve damadı ile yaşayan Havva Şencan (93) kaldığı odada baygın halde bulundu.

Yakınlarının çağırdığı ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan Şencan, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Yapılan incelemede kadının sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL