Konya'da karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

Ereğli ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı kadın hayatını kaybetti

KONYA (AA) - Konya'nın Ereğli ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın öldü.

Alparslan Mahallesi Kervansaray Ardı Sokak'taki bir apartmanın dairesinde yalnız yaşadığı öğrenilen Dudu Halıcı'dan (72) gün boyu haber alamayan yakınları, durumu polise bildirdi.

İhbar üzerine kapıyı kırarak içeri giren ekipler, evde yaşlı kadının cansız bedeniyle karşılaştı.

Sobadan sızan gazdan zehirlendiği belirtilen kadının cenazesi Ereğli Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL