Konya'da iş Yerinden hırsızlık

Konya'da bir iş yerinden televizyon çaldığı iddiasıyla 2 şüpheli yakalandı

Konya'da bir iş yerinden televizyon çaldığı iddiasıyla 2 şüpheli yakalandı.

Polis, merkez Selçuklu İlçesi Kılıçarslan Mahallesi'ndeki bir lokantadan televizyon çalındığı ihbarı üzerine harekete geçti.

Otlukbeli Sokaktaki iş yerlerinin güvenlik kamerası kayıtlarını inceleyen Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, poliste hırsızlık suçundan çok sayıda kaydı bulunan Nihat Y. (22) ve Sami B'yi (19) evlerine yapılan baskınla yakaladı.

Çalınan televizyon bulunarak sahibine teslim edildi. Polisteki işlemleri tamamlanan iki şüpheli adliyeye sevk edildi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu