Konya’da intihar girişimi

Konya’da intihar etmek için aşırı dozda ilaç alan bir kişi komşularının kapıyı kırması sonucu kurtarıldı

Konya’da intihar etmek için aşırı dozda ilaç alan bir kişi komşularının kapıyı kırması sonucu kurtarıldı. 
Olay, saat 22.30 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Beyhekim Mahallesi Tacül Vezir Sokak’ta bulunan bir binanın 2. katında meydana geldi. İddiaya göre, psikolojik tedavi gördüğü öğrenilen 22 yaşındaki Betül G. yatmadan önce yüksek dozda ilaç kulandı. Evine gelen annesi kapının kilitli olduğunu görünce kızının intihar edebileceğinden şüphelenerek polisi aradı. Olay yerine gelen polis kapıyı açmak için uzun süre uğraştığı sırada komşularında bir kişi kapıya omuz atıp kırarak içeriye girdi. Yerde hareketsiz halde yatan Betül G.’ye ilk müdahale sağlık görevlileri tarafından evin içinde yapıldı. Yapılan ilk müdahalenin ardından ambulansa alınan Betül G. Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu