Konya'da hırsızlık iddiası

İki mahallede girdikleri 3 evden 45 bin lira değerinde ziynet eşyası çaldıkları ileri sürülen 2 kadın, güvelik kamerası kayıtları sayesinde yakalandı

KONYA (AA) - Konya'da evlerden hırsızlık yaptıkları iddiasıyla 2 kadın gözaltına alındı.

Merkez Selçuklu ilçesindeki Kılıçarslan ve Şeker mahallelerinde bulunan 3 evden iki gün arayla 45 bin lira değerinde ziynet eşyası çalınması üzerine İl Emniyet Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri çalışma başlattı.

Evlerin çevresindeki güvenlik kameralarını inceleyen ekipler, hırsızlık olayına karıştığı belirlenen 3 şüpheliden Saniye K. (24) ve Serpil Ş'yi (28) gözaltına aldı.

Şüpheliler, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Diğer şüphelinin yakalanması için çalışmalar sürüyor.

Güvenlik kamerası kayıtlarında kadınların apartmana giriş ve çıkışları görülüyor.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek