Konya'da göle düşen genç boğuldu

Konya'nın Beyşehir ilçesinde bindiği kayıkta dengesini kaybederek Beyşehir Gölü'ne düşen genç, yaşamını yitirdi.

Hüyük ilçesi Tolca köyünde yaşayan ve balıkçılıkla geçimini sağlayan Bora Yıldırım (19), arkadaşlarıyla birlikte kayıkla Beyşehir Gölü'ne açıldı. Kayıkta dengesini kaybeden Yıldırım, göle düştü.

Arkadaşlarının İlçe Jandarma Komutanlığı'na haber vermesi üzerine, olay yerine gelen arama kurtarma ekiplerince gölde yapılan aramada, Yıldırım'ın cansız bedenine ulaşıldı. Yıldırım'ın cesedi otopsi yapılmak üzere Hüyük Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR