Konya'da Gece Saatlerinde Cinayet

Konya'nın Meram ilçesinde sokakta tüfekle vurulan kadın hayatını kaybetti. Polis ekiplerince kısa sürede yakalanan A.Ü, sağlık kontrolünün ardından adliyeye sevk edildi. 

Konya'da Gece saatlerinde kadın cinayeti işlendi.

İddiaya göre, Konya Yenibahçe Mahallesi'nde iki gün önce Nargül Ünver (36), Ahmet Ü. (47) ile dini nikahla yaşadığı evden taşındı.

Ahmet Ü, 17194 Sokak'ta karşılaştığı Ünver'e pompalı tüfekle ateş etti. 

İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. 

Başından vurulan kadının hayatını kaybettiği belirlendi.

Polis ekiplerince kısa sürede yakalanan A.Ü, sağlık kontrolünün ardından adliyeye sevk edildi. 

Uyuşturucu bağımlısı olduğu öne sürülen zanlının 44 suç kaydının bulunduğu öğrenildi.

KONYA Haberleri

ÇİFTÇİNİN YÜZÜ GÜLDÜ
KİTAP KURTLARINA ÖDÜL
TÜRKİYE'NİN EN BÜYÜK NİLÜFER BAHÇESİ
KONYA'DA 135 NOKTADA ÇALIŞMA
ACIGÖL'DE YAZ KEYFİ BAŞLADI