Konya'da gasp iddiası

Konya’da çalıştığı eğelence merkezi çıkışında yanına otomobille gelen 3 kişi tarafından darp edildikten sonra çantası gasp edilen bir kadın, hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Olay, saat 24.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Abdülaziz Mahallesi Atatürk Caddesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, bir eğlence merkezinde çalışan Dilek A., işten çıkıp evine gitmek istediği sırada arabayla 3 kişi yanına yaklaştı. Dilek A., araçtan inen 2 kişinin elindeki çantayı almaya çalışması üzerine direndi. Şahıslar kendilerine direnen Dilek A.'yı darp ettikten sonra elindeki çantayı alıp kayıplara karıştı. Yaşanan olaydan sonra Dilek A., polisi arayarak yardım istedi. Olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edilirken, görgü tanıkların bilgisi doğrultusunda şahısların kaçtığı otomobilin plakası telsizlerden anons edildi. Yaşadığı şoku atlatmaya çalışan kadın, çağrılan ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Polis, kaçan 3 şüpheliyi yakalamak için çalışma başlattı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu