Konya'da dolandırıcılık iddiası

Bir kadının dört bileziğinin dolandırıcılık yöntemiyle çalındığıileri sürüldü

Konya'da dört bileziği dolandırıcılık yöntemiyle çalınan kadın, polise başvurdu.

Meryem G, Müftü Mahallesi'nde yardım bahanesiyle yanına yaklaşan iki kişiyle bir süre sohbet etti. Meryem G.'ye cebinden çıkardığı 3 bin lirayı veren şüpheliler, okutma bahanesiyle kadının dört bileziğini aldı.

Verdikleri parayı yine 'Hocamıza okutalım' diyerek geri alan şüpheliler, Meryem G, ile yanındaki kardeşini bir apartmanın asansörüne bindirip 3-4 kat çıkıp inmesini istedi.

Bİr süre sonra dolandırıldığını anlayan Meryem G, durumu polise bildirdi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu