Konya'da çiftlikte yangın

Yangında 12 bin saman balyası zarar gördü

 Konya'nın Kadınhanı ilçesinde bir çiftlikte çıkan yangında 12 bin saman balyası zarar gördü.

Doğanlar Mahallesi İbrahim Sinek'e ait çiftlikte henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine, Kadınhanı ve çevre ilçelerden itfaiye ekipleri ve belediyelere ait iş makinaları yangına müdahalede bulundu.

Yaklaşık 3 saat süren çalışmada yangın kontrol altına alındı. Ekiplerin soğutma çalışmaları devam ediyor.

Yangında 12 bin saman balyası kullanılamaz hale geldi.

Polis ekipleri, kundaklama şüphesi üzerine yangınla ilgili soruşturma başlattı.
 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?