Konya Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerince yürütülen denetimlerde 567 sürücüye kırmızı ışık ihlalinden, 417 sürücüye cep telefonu ile konuşmaktan, 10 sürücüye alkollü araç kullanmaktan ve 14 sürücüye fazla yolcu taşımaktan adli ve idari işlem uygulandı. Denetimlerde ayrıca 39 araç trafikten men edildi.
Konya'da cep telefonuyla konuşan kaç kişiye işlem yapıldı? Emniyet Müdürlüğü'nden açıklama
Konya Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri, kent genelinde trafik kurallarına ilişkin denetleme yaptı. Denetimlerde 39 araç trafikten men edildi.
İlk yorum yazan siz olun
KONYA Haberleri
Selçuklu'da Sanatın Yıldızları Ödüllerine Kavuştu
Meram’da Tarih Canlandı: Minikler 77 Türk Büyüğünü Kaleme Aldı
Isparta’daki Feci Kazada Hayatını Kaybeden İki İsim Son Yolculuğuna Uğurlandı
KONYA'NIN BAHÇESİ KAPILARINI AÇTI
KONYA'DA ACI VEDA