Konya'da bir sağlık çalışanı daha koronavirüse kurban verildi

Konya Beyhekim Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan hemşire Selver Kuşçu Ünal, koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti.

Konya İl Sağlık Müdürü Mehmet Koç şu cümlelerle duyurdu:

“Beyhekim Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde ebe/hemşire olarak görev yapan mesai arkadaşımız Selver Kuşçu Ünal’ın Covid-19 ile mücadelesinde hayatını kaybettiğini büyük bir üzüntü ile öğrenmiş bulunmaktayım. Mesai arkadaşımıza Allah’tan rahmet, kederli ailesine, yakınlarına ve tüm sağlık camiamıza başsağlığı dilerim.”

Yorum Yap
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

KONYA Haberleri

TARLADA SÜNE MESAİSİ
GÜRÜLTÜYE SON
MERAM'DA YEŞİL FEST
KONYA'DAN DEV TEKNOLOJİ HAMLESİ
YATIRIM STARTI VERİLDİ