Konya'da bir mahallede 6 kişide koronavirüs çıktı

Konya'nın Emirgazi ilçesindeki Avren Yaylası 6 kişide koronavirüse rastlanılması üzerine karantinaya alındı.

Emirgazi ilçesi Kale Mahallesi'ne bağlı yaklaşık 120 kişinin yaşadığı Avren Yaylası'nda 6 kişide koronavirüse rastlandı.

Temasa geçtikleri kişi sayısının fazla olması üzerine İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararı gereği yayla karantinaya alındı.

Sağlık ekiplerince yaylada sağlık taraması yapıldı.

Yayla sakinleri sokağa çıkartılmazken, jandarma ekipleri de giriş ve çıkışları kapatıp, önlem aldı.

KONYA Haberleri

ISPARTA'DAKİ KAZA KONYA'YI YASA BOĞDU
O CADDE YENİLENİYOR
KÖPÜRTE KÖPÜRTE YIKADILAR
KONYA'YA YENİ DÜZEN
Konya'nın Acı Kaybı: Şanzımancı Hacı Usta Hayatını Kaybetti