Konya'da bir kadın çocuklarını komşuya bıraktı ve sonra... Merkez Meram İlçesi Taşcami Caddesi'nde oturan bir kadın çocuklarını komşuya bırakıp iple kendini asarak intihar etti. 09 Nisan 2015 Perşembe 18:50 Sebebi henüz belirlenemeyen olayda, kadının yakınları sinir krizleri geçirdi.memleket.com.tr POLİS-ADLİYE Haberleriİnternette "Burs ve İş" Tuzağına Film Gibi OperasyonATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş OlabilirMarkette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü tacizYangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldıTelefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü