Konya'da bir genç evinde ölü bulundu

Konya'da yüksek dozda uyuşturucu aldığı belirtilen genç, evinde hayatını kaybetti.

Uyuşturucu bağımlısı olduğu öğrenilen Zülfikar G. (31), merkez Karatay ilçesi Yeni Mahalle'deki evinde ailesi tarafından hareketsiz şekilde bulundu. Eve gelen sağlık ekipleri tarafından öldüğü anlaşılan Zülfikar G'nin cesedi, otopsi için Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

Gencin, yüksek dozda aldığı uyuşturucu nedeniyle öldüğü belirlendi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem
BİR CİNAYET OLAYI DAHA AYDINLATILDI