KONYA’DA BIÇAKLI KAVGA: 2 YARALI

Konya’da iki grup arasında çıkan kavgada 2 kişi bıçakla yaralandı

Olay, saat 02.30 sıralarında merkez Meram ilçesi Şükran Mahallesi Alaeddin Bulvarı’nda meydana geldi. İddiaya göre, iki grup arasında henüz belirlenemeyen bir sebeple tartışma çıktı. Tartışma, bir süre sonra kavgaya dönüştü. Bıçakların da kullanıldığı kavgada V.Ç. (37) ile C.F. (22) yaralandı. Yaralılar, 112 Acil Servis ekiplerinin yaptığı ilk müdahalenin ardından, Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu