Konya'da Bıçaklanan Suriyeli Öldü

Konya'da çıkan kavgada bıçaklanan Suriyeli, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Meram ilçesi Şükran Mahallesi Gürcühatun Sokak'taki bir evde yaşayan Suriyeliler arasında, henüz belirlenemeyen sebeple tartışma çıktı.

Kısa sürede kavgaya dönüşen olayda, Othman Alahmad (22) kalbinden bıçaklandı.

Ağır yaralı Alahmad, tedavi altına alındığı Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesinde hayatını kaybetti.

Evdeki 5 Suriyeliyi gözaltına alan polisin soruşturması halen sürüyor.

AA

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

YÖNETİCİ BIÇAKLANDI
O SÜRÜCÜ TUTUKLANDI
Akıma kapılıp 10 metre yükseklikten düştü
KAZA YAPAN ARAÇ KENDİNİ İHBAR ETTİ
KAZA YAPTI, KAÇTI