Konya’da balkabağından 2 kilo esrar çıktı

Konya polisi, durdurduğu bir otobüste balkabağının içine gizlenmiş 2 kilo esrar ele geçirdi

Edinilen bilgiye göre, Konya İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şubesi Narkotik Büro Amirliği ekipleri, kente uyuşturucu madde getirileceği bilgisi üzerine harekete geçti. Sevkıyatın otobüsle yapılacağını belirleyen ekipler, karayollarında uygulama yaptı. Yapılan çalışmalar sırasında durdurulan bir şehirlerarası otobüste arama yapıldı. Narkotik köpeği Ares’in içerisinde balkabağı bulunan valize tepki vermesi üzerine valizi açan polisler, balkabağının içerisinde poşetle gizlenmiş 2 kilo esrar ele geçirdi. Olayla ilgili olarak M.E. ve M.Y. gözaltına alındı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu