Konya'da aşure etkinliği

KONYA (AA) - Meram Ali Yaman ilk ve ortaokulunda öğrenci ve velilere aşure dağıtıldı.Yaklaşık bin kişilik hazırlanan aşure ikramına, öğrenciler ve...

KONYA (AA) - Meram Ali Yaman ilk ve ortaokulunda öğrenci ve velilere aşure dağıtıldı.

Yaklaşık bin kişilik hazırlanan aşure ikramına, öğrenciler ve veliler büyük ilgi gösterdi.

Okul Müdürü İsmail Dinç, okulda gazetecilere yaptığı açıklamada, velilerin ve öğrencilerin yoğun ilgisinden dolayı mutlu olduklarını ifade ederek organizasyona destek verenlere teşekkür etti.

Aşure ikramının ardından Okul Aile Birliğinin Olağan Genel Kurul Toplantısı yapıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL