Konya'da akaryakıt tankı hırsızlığı

Magnezit Fabrikası'nın çalınan 30 tonluk akaryakıt tankı sanayide bulundu.

Konya'da Krom-Magnezit Fabrikası'nın çalınan 30 tonluk akaryakıt tankı sanayide bulundu.

Merkez Meram ilçesinde bulunan Krom-Magnezit Fabrikası'nın içi boş 30 tonluk akaryakıt tankının çalınması üzerine Jandarma soruşturma başlattı.
Akaryakıt tankı, Zafer Sanayi Sitesinde Memiş M'ye ait iş yerinde bulundu.
Jandarma, iş yeri sahibi Memiş M. ve tankı çaldığı belirtilen Ali P'yi gözaltına aldı.
Şüpheliler, adliyeye sevk edildi. AA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?