Konya’nın Kadınhanı ilçesinde ısınmak yaktıkları mangalı içeriye alan 4 kişi, karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.
Olay, Kadınhanı ilçesi Beykavağı Mahallesinde yaşandı. Edinilen bilgiye göre, uyumadan önce ısınmak için yaktıkları mangalı evlerine alan 4 kişi, sabah saatlerinde kendilerini kötü hissedince ambulansa haber verildi. Olay yerine sevk edilen ambulansla Kadınhanı Devlet Hastanesine kaldırılan O.Ç. (29), İ.K. (35), B.A. (32), O.B. (28) tedavi altına alındı. Karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen 4 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Konya'da 4 kişi mangal dumanından zehirlendi
Konya’da ısınmak için mangal yakan 4 kişi zehirlenerek hastaneye kaldırıldı
İlk yorum yazan siz olun
KONYA Haberleri
TARLADA SÜNE MESAİSİ
GÜRÜLTÜYE SON
MERAM'DA YEŞİL FEST
KONYA'DAN DEV TEKNOLOJİ HAMLESİ
YATIRIM STARTI VERİLDİ