Konya’da 200 gram eroin ele geçirildi

Uygulama yapan polis ekipleri ticari takside bulunan 2 kadından 200 gram eroin ele geçirdi

Konya’da uygulama yapan polis ekipleri ticari takside bulunan 2 kadının üzerinde 200 gram eroin ele geçirdi. 
Edinilen bilgiye göre, Asayiş Şube Müdürlüğü Asayiş Ekipler Amirliği’ne bağlı birimler tarafından merkez Karatay ilçesi Tatlıcak Mahallesi Taştepe Sokak’ta şüpheli kişi ve araçlar üzerinde uygulama yapıldı. Uygulama sırasında polis, bir ticari taksiyi durdurarak içindeki Hasret Ç. (35) ve Özlem G'nin (24) üzerinde arama yaptı. Yapılan aramalar sırasında kadınların hareketlerinden şüphelenen polis ekipleri ticari takside kadınların oturduğu arka koltuğu daha dikkatli aradı. Aramalar sırasında şoför koltuğunun altına atılmış şekilde 200 gram eroin maddesi ile dijital hassas terazi ele geçirildi. Eroinin kadınların olduğunu tespit eden polisler kadınları gözaltına aldı. Polis ekipleri tarafından yapılan ilk sorgusunda, yıllardır içici olduğunu söyleyen kadınlar, basın mensuplarına ise, "Ben 5 yıldır içiciyim, satıyorlar biz de alıp içiyoruz. Satmasınlar biz de içmeyelim" dedi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

11 ŞEHİR OPERASYONLA GÖZÜNÜ AÇTI
Ankara'da Dev NATO Operasyonu: 103 Terör Şüphelisi Tutuklandı!
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu