Konya'da 2 Otomobil Çarpıştı: 2 Yaralı

Konya’da 2 otomobilin kavşakta çarpışması sonucu 2 kişi yaralandı

Kaza, saat 12.00 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Ahmet Hilmi Nalçacı Caddesi Nalçacı Tramvay Durağı kavşağında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre A.T. (26) idaresindeki 34 AD 3295 plakalı otomobil ile F.E.’nin (37) kullandığı 42 CEE 02 plakalı otomobil kavşakta çarpıştı. Çarpışmanın şiddetiyle savrulan araçlar, kavşakta bulunan aydınlatma direğine çarparak durabildi. Kazada araç sürücüsü F.E. ve aynı otomobilde bulunan yaşlı bir kadın yaralandı. Kazanın şokuyla gözyaşlarına hakim olamayan yaralı kadın sürücüyü çevredeki vatandaşlar sakinleştirmeye çalıştı. Olay yerine sevk edilen ambulansların gelmesiyle Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alınan yaralıların hayatı tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Kaza nedeniyle trafikte meydana gelen aksama, araçların bulundukları yerden çekiciyle kaldırılmasıyla normale döndü. Olay yerine gelen itfaiye ekibi de araçların elektrik aksamlarını keserek önlem aldı.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu