Ereğli ilçesinde 2 bin 320 paket kaçak sigara ele geçirildi.
Jandarma ekipleri, Konya-Adana karayolunda durdurduğu iki otomobilde 2 bin 320 paket kaçak sigara buldu. İki kişinin gözaltına alındığı olay sonrası Ereğli Jandarma Komutanlığı yetkilileri, gümrük kaçağı sigara ile mücadeleye etkin şekilde devam edileceğini belirtti.